SYNTHESIS ROMA 96DC+ Black

  • 9 499,00 zł / szt.
  • szt.
  • Credit Agricole Raty, Płatność gotówką, Płatność przelewem, eRaty Santander Consumer Bank, Przelewy24, Za pobraniem, Płatność przy odbiorze osobistym
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Takie przejawy piękna nie są nigdy wynikiem przypadku i są wynikiem połączenia w naszej konstrukcji wielu niesamowitych cech. Ta unikatowa kombinacja materiałów zarówno naturalnych jak i wytworzonych przez człowieka połączona jest w całość nie jako zwykły produkt, lecz jako coś wyjątkowo cennego. Ta interpretacja ręcznie wykonanej konstrukcji dokonana jest w sposób, jaki możliwy jest jedynie dzięki włoskiemu wyczuciu smaku. Celem naszych technologii jest zarówno innowacyjność jak i prostota użycia. Skonstruowane dla świata z duchem Made in Italy. Kształty, materiały, wykończenie, technologie, wszystko to z nieustannie przyświecającą nam ideą: design i dźwięk mają wzbogacić twoją jakość życia...

Synthesis wprowadza Roma 96DC+ - nowy 25-watowy zintegrowany wzmacniacz stereofoniczny klasy A.

Dźwięk jest pełny, lekki, dynamiczny, żywy i niewiarygodnie muzykalny. Czystość ludzkich głosów i dokładność instrumentów zapierają dech w piersiach. Rozdzielczość, przejrzystość i precyzja dźwięku przerasta oczekiwania. Roma 96DC+ wyposażony jest w USB typu “B”, DSD 5,6MHz, wejście optyczne i S/PDif. 32 bitowa rozdzielczość zapewnia ci fantastyczną scenę dźwiękową i przepiękną reprodukcję dźwięku. Stopień Phono łączy wyjątkową jakość dźwięku i unikatowe cechy.

SPECYFIKACJA

Lampy mocy (każdy kanał)

2 x EL34/6CA7

Lampa sterująca (każdy kanał)

1 x 12AU7/ECC82

Stopień wejściowy (każdy kanał)

OP/Amp NJM2114

Pasmo przenoszenia

20Hz to 20KHz - 0dB

Impedancja wejścia

50kΩ (line)

Czułość

300mV przy maksymalnej mocy

Zniekształcenia

< 1% 25W 1KHz

Konfiguracja stopnia mocy

Pentoda

Pasmo przenoszenia (Phono)

20Hz - 20KHz +- 0,5dB (stopień RIAA), Gain (MM): 40dB, Impedancja wejściowa: 47kΩ

Moc wyjściowa

25W Klasa A przy 6Ω (każdy kanał)

Sterowanie (Front)

Odbiornik podczerwieni, pokkrętło głośności, przyciski wyboru źródła, włącznik zasilania

Sterowanie (Tył)

Gniazdo zasilania, pozłacane gniazda RCA, pozłacane terminale głośnikowe, pozłacane gniazdo uziemienia, bezpiecznik ochronny

Przetwornik D/A

Asahi Kasei AK4495S 32Bit 768KHz

Stosunek sygnału do szumu

>90dB (A-ważone)

Wejścia analogowe

2 x liniowe, 1 x gramofonowe (MM/MC o wysokiej impedancji)

Wejścia cyfrowe

1 x Optyczne Toslink, 1 x S/PDIF coaxial, 1 x USB typu "B" Windows/Mac/iOs/ kompatybilne z Androidem

Maksymalna rozdzielczość

24Bit 192KHz (Optical), 32Bit 384KHz (USB), DSD up to 5,6 Mhz (USB)

Wyjścia analogowe

1 Rec Out

Pobór mocy

Maksimum 180W

Wymiary (S x W x G)

260 x 200 x 380 mm

Waga

18,00 kg

SYNTHESIS to dynamiczna, szybko rozwijająca się firma, która bez lęku spogląda w przyszłość a w porównaniu z innymi firmami z tej branży, jest w stanie przewidywać przemiany licznych czynników które składają się na sukces na rynku Hi-Fi.

Firma nasza jest aktualnie jedną z ważniejszych i najbardziej cenionych firm swojej branży, na co złożyły się: intuicja pozwalająca na przewidzenie wagi designu i komunikacji oraz współpraca z dobrze znanymi partnerami, co zaowocowało ekspansją na rynki zagraniczne.

Jakość, komunikacja i dystrybucja; ten trójwymiarowy model jest podstawą rozwoju naszej firmy zarówno we Włoszech, jak i poza ich granicami i zapewnia jej doskonałe dopasowywanie się do nieustających zmian zachodzących na rynku.

Począwszy od jej założenia w 1992, firma "Synthesis Art in Music®" obrała sobie za główny cel konstruowanie urządzeń, których głównym zadaniem nie jest jedynie reprodukcja dźwięku, lecz również zaoferowanie produktu o wyrafinowanej elegancji i muzykalności, a wszystko to zawarte w jednym urządzeniu.

Gdy rozpoczynałem moje poszukiwania na polu dźwięku i zmysłów, skupiony byłem zasadniczo na dwóch kwestiach: na ekstremach muzycznych możliwości i na wartościach estetycznych koncepcji, będącej przedmiotem mojej pracy.

W następnych latach dokładałem wszelkich starań, aby jeszcze dalej przesunąć granice możliwości nie będąc ograniczonym koncepcjami wstępnymi, które stanowiły by przeszkodę w osiągnięciu dźwiękowej doskonałości.

W okresie tym dokonała się znacząca poprawa dźwięku lecz moja pasja nigdy nie osłabła nabierając coraz większej intensywności w dążeniu do uzyskania najwyższej satysfakcji.

Pewnego dnia moja współpracownica przyszła do mnie aby posłuchać wyników mojej pracy i powiedziała mi uprzejmie, że w jej oczach są one po prostu doskonałe. Zauważyłem, że słuchała z otwartymi oczami. Pomyślałem sobie, dlaczego są one doskonałe dla niej, a dla mnie nie? Dlaczego nie zadowalały one wszystkich moich zmysłów? Zrozumiałem, że nigdy nie słuchałem z otwartymi oczami.

Dostrzegłem, że dla dopełnienia obrazu konieczne jest również oddziaływanie na mój zmysł wzroku. Zapragnąłem, aby nie tylko brzmienie, lecz również wygląd były koncertowe. Aby forma były równie zmysłowa, co odtwarzana muzyka. Aby design, kształty, materiały i kolory pobudzały moje zmysły.

W dniu dzisiejszym moje poszukiwania w zakresie dźwięku są podobnie jak wcześniej pełne determinacji, być może nawet bardziej. Wiem jednak, że dźwięk musi być zawarty w pięknej ramie.