SYNTHESIS ROMA 79DC Wood

  • 9 999,00 zł / szt.
  • szt.
  • Credit Agricole Raty, Płatność gotówką, Płatność przelewem, eRaty Santander Consumer Bank, Przelewy24, Za pobraniem, Płatność przy odbiorze osobistym
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Wszystkie istotne podzespoły tego przedwzmacniacza liniowego, na które składają się dwie lampy ECC83/12AX7 i jedna ECC82/12AU7 napędzane są przez wielostopniowy, w pełni regulowany zasilacz.

Konstrukcja ta zoptymalizowana została poprzez potężne, ekranowane transformatory mocy redukujący interferencje. Szereg metalizowanych polipropylenowych kondensatorów wysokiej klasy steruje obwodami sygnału audio. Stopień wejścia MM stosuje tranzystor nisko-szumowy JFet z oddzielnie regulowanym intensywnie filtrującym zasilaczem redukującym interferencje i szumy. Zastosowanie w stopniu wyjścia lampy ECC82/12AU7 zapewnia temu urządzeniu bardzo niską impedancję wyjścia bez straty sygnału.

Roma 79DC umożliwia wybór kondensatorów (MM) oraz impedancji (MC) sla wkładek przy użyciu zamontowanego na przedzie pokrętła wyboru, co odzwierciedlane jest również na wyświetlaczu LCD.

SPECYFIKACJA

Stopień wzmocnienia (każdy kanał)

1 X ECC83 (MM) + JFET (MC stage) o ultra niskim poziomie szumu

Stopień wyjścia (każdy kanał):

1/2 X ECC82

Pasmo przenoszenia

20Hz - 20KHz +- 0,5dB (krzywa RIAA)

Wzmocnienie (MM)

40dB

Wzmocnienie (MC)

60dB

Wkładki

Możliwość wyboru za pomocą pokrętła na panelu frontowym
MM: 47kΩ
47/100/150/200/270/370pF
MC: 100pF
22/47/100/150/330/1kΩ

Stosunek sygnału do szumu

> 80dB (MM), > 60dB (MC)

Pobór mocy

30 W

Wymiary (S x W x G)

260 x 95 x 380 mm

Waga

5,00 kg

 

SYNTHESIS to dynamiczna, szybko rozwijająca się firma, która bez lęku spogląda w przyszłość a w porównaniu z innymi firmami z tej branży, jest w stanie przewidywać przemiany licznych czynników które składają się na sukces na rynku Hi-Fi.

Firma nasza jest aktualnie jedną z ważniejszych i najbardziej cenionych firm swojej branży, na co złożyły się: intuicja pozwalająca na przewidzenie wagi designu i komunikacji oraz współpraca z dobrze znanymi partnerami, co zaowocowało ekspansją na rynki zagraniczne.

Jakość, komunikacja i dystrybucja; ten trójwymiarowy model jest podstawą rozwoju naszej firmy zarówno we Włoszech, jak i poza ich granicami i zapewnia jej doskonałe dopasowywanie się do nieustających zmian zachodzących na rynku.

Począwszy od jej założenia w 1992, firma "Synthesis Art in Music®" obrała sobie za główny cel konstruowanie urządzeń, których głównym zadaniem nie jest jedynie reprodukcja dźwięku, lecz również zaoferowanie produktu o wyrafinowanej elegancji i muzykalności, a wszystko to zawarte w jednym urządzeniu.

Gdy rozpoczynałem moje poszukiwania na polu dźwięku i zmysłów, skupiony byłem zasadniczo na dwóch kwestiach: na ekstremach muzycznych możliwości i na wartościach estetycznych koncepcji, będącej przedmiotem mojej pracy.

W następnych latach dokładałem wszelkich starań, aby jeszcze dalej przesunąć granice możliwości nie będąc ograniczonym koncepcjami wstępnymi, które stanowiły by przeszkodę w osiągnięciu dźwiękowej doskonałości.

W okresie tym dokonała się znacząca poprawa dźwięku lecz moja pasja nigdy nie osłabła nabierając coraz większej intensywności w dążeniu do uzyskania najwyższej satysfakcji.

Pewnego dnia moja współpracownica przyszła do mnie aby posłuchać wyników mojej pracy i powiedziała mi uprzejmie, że w jej oczach są one po prostu doskonałe. Zauważyłem, że słuchała z otwartymi oczami. Pomyślałem sobie, dlaczego są one doskonałe dla niej, a dla mnie nie? Dlaczego nie zadowalały one wszystkich moich zmysłów? Zrozumiałem, że nigdy nie słuchałem z otwartymi oczami.

Dostrzegłem, że dla dopełnienia obrazu konieczne jest również oddziaływanie na mój zmysł wzroku. Zapragnąłem, aby nie tylko brzmienie, lecz również wygląd były koncertowe. Aby forma były równie zmysłowa, co odtwarzana muzyka. Aby design, kształty, materiały i kolory pobudzały moje zmysły.

W dniu dzisiejszym moje poszukiwania w zakresie dźwięku są podobnie jak wcześniej pełne determinacji, być może nawet bardziej. Wiem jednak, że dźwięk musi być zawarty w pięknej ramie.