SYNTHESIS ROMA 510AC Dark Wood

  • 13 890,00 zł / szt.
  • szt.
  • Credit Agricole Raty, Płatność gotówką, Płatność przelewem, eRaty Santander Consumer Bank, Przelewy24, Za pobraniem, Płatność przy odbiorze osobistym
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Synthesis zaimplementował nowe, doskonalsze podejście do konstrukcji wzmacniaczy lampowych. Linia ROMA została stworzona, aby tchnąć życie w melodyjny wątek tkaniny muzycznej, z wszystkimi jej niuansami, sprawiając, że doświadczenie odsłuchowe staje się wyjątkowo poruszającym przeżyciem. Stworzona przez pasjonatów wspaniałego dźwięku dla wielbicieli wspaniałej muzyki.

Żaden istniejący wzmacniacz wstępny nie może się poszczycić tak świetnym wyposażeniem, wyglądem i dźwiękiem jak ROMA 510AC. Ten niesamowity wzmacniacz po prostu zapiera dech w piersiach od pierwszego wejrzenia. Ten wzmacniacz wysokich osiągów wydobędzie to, co najlepsze z innych urządzeń twojego systemu. Stworzony przez pasjonatów wspaniałego dźwięku dla wielbicieli wspaniałej muzyki. Wynikiem jest 80 W czystego wyjścia pentodowego na kanał zbudowanego wokół podwójnej triody 12AX7 na wejściu i lampy 12BH7 jako rozdzielnik fazy oraz pary lamp mocy KT88/6550 w konfiguracji push-pull. Zapewniającej szczegółowy, delikatny i dynamiczny dźwięk.

Właściwości

Podgrzewacz lamp zasilany prądem stałym
Wszystkie lampy, z wyjątkiem KT88/6550, posiadają stabilizowane obiegi prądu stałego podgrzewacza, redukujące buczące szumy do nieomal niesłyszalnego minimum.

Transformator wyjścia
Transformator wyjścia stosuje żelazo i silikon wysokiej klasy, zapewniające doskonałą reprodukcję i rozpiętość częstotliwości. Dzięki nowo-zaprojektowanemu transformatorowi wyjścia możliwa jest reprodukcja wysoce delikatnego i precyzyjnego dźwięku, wiernego oryginalnemu nagraniu.

Konstrukcja mechaniczna chassis
Zasilacz i transformatory wyjścia utrzymywane są przez wyjątkowo sztywną strukturę, która zapewnia urządzeniu ochronę przed niepożądanymi wibracjami, co jeszcze bardziej przyczynia się do zredukowania niechcianych szumów w lampach.

Pilot
Posiada on konstrukcję z przyciskiem funkcyjnym, doskonale pasującą do estetyki linii "ROMA". Steruje on głośnością, wyciszeniem oraz wyborem źródła.

Nóżki
Cztery aluminiowe nóżki z wkładką z mocnej gumy. Te gumowe nóżki zostały wyselekcjonowane z myślą o zminimalizowaniu wibracji poprzez odizolowanie wzmacniacza od otoczenia.

Terminale
Pokryte złotem profesjonalne terminale zapewniające ciągłe, wolne od utleniania połączenie jeszcze bardziej przyczyniają się do uzyskania doskonałego dźwięku.

Gniazda
Pokryte złotem ceramiczne gniazda zapewniające ciągłe, wolne od utleniania połączenie jeszcze bardziej przyczyniają się do uzyskania doskonałego dźwięku.

Podzespoły
Podzespoły przedwzmacniacza R510AC zostały wyselekcjonowane z najwyższą starannością. W procesie selekcji zostały wzięte pod uwagę najlepsze dostępne na rynku podzespoły, a każdy z nich musiał przejść wyczerpujące badania dotyczące jego wpływu na dźwięk przed dokonaniem ostatecznego wyboru.

Wybrane lampy
Wszystkie lampy zostały wyselekcjonowane po dokonaniu dwustopniowego rozgrzewania. Kontrolowana całkowicie maszyna steruje procesem i, po jego zakończeniu, wybiera doskonałe lampy, które zapewniają doskonałą równowagę.

SPECYFIKACJA

Lampy mocy (każdy kanał)

2 X KT88/6550

Lampa sterująca (1 kanał)

ECC99/12BH7

Stopień wejściowy (każdy kanał)

ECC83/12AX7

Pasmo przenoszenia

20Hz to 20kHz +- 0.5dB

Impedancja wejścia

50 kΩ

Czułość wejścia

300mV / 80W

Impedancja wyjściowa

6 Ω

Konfiguracja stopnia mocy

Pentoda

Moc wyjściowa

80W RMS AB Class

Stosunek sygnału do szumu

>90dB, A ważony

Wejścia

5 x Liniowe

Wyjścia

Pre Output (kontrolowany pokrętłem głośności)

Pobór mocy

280 W

Wymiary (S x W x G)

410 x 260 x 330 mm

Waga

25,00 kg

 

SYNTHESIS to dynamiczna, szybko rozwijająca się firma, która bez lęku spogląda w przyszłość a w porównaniu z innymi firmami z tej branży, jest w stanie przewidywać przemiany licznych czynników które składają się na sukces na rynku Hi-Fi.

Firma nasza jest aktualnie jedną z ważniejszych i najbardziej cenionych firm swojej branży, na co złożyły się: intuicja pozwalająca na przewidzenie wagi designu i komunikacji oraz współpraca z dobrze znanymi partnerami, co zaowocowało ekspansją na rynki zagraniczne.

Jakość, komunikacja i dystrybucja; ten trójwymiarowy model jest podstawą rozwoju naszej firmy zarówno we Włoszech, jak i poza ich granicami i zapewnia jej doskonałe dopasowywanie się do nieustających zmian zachodzących na rynku.

Począwszy od jej założenia w 1992, firma "Synthesis Art in Music®" obrała sobie za główny cel konstruowanie urządzeń, których głównym zadaniem nie jest jedynie reprodukcja dźwięku, lecz również zaoferowanie produktu o wyrafinowanej elegancji i muzykalności, a wszystko to zawarte w jednym urządzeniu.

Gdy rozpoczynałem moje poszukiwania na polu dźwięku i zmysłów, skupiony byłem zasadniczo na dwóch kwestiach: na ekstremach muzycznych możliwości i na wartościach estetycznych koncepcji, będącej przedmiotem mojej pracy.

W następnych latach dokładałem wszelkich starań, aby jeszcze dalej przesunąć granice możliwości nie będąc ograniczonym koncepcjami wstępnymi, które stanowiły by przeszkodę w osiągnięciu dźwiękowej doskonałości.

W okresie tym dokonała się znacząca poprawa dźwięku lecz moja pasja nigdy nie osłabła nabierając coraz większej intensywności w dążeniu do uzyskania najwyższej satysfakcji.

Pewnego dnia moja współpracownica przyszła do mnie aby posłuchać wyników mojej pracy i powiedziała mi uprzejmie, że w jej oczach są one po prostu doskonałe. Zauważyłem, że słuchała z otwartymi oczami. Pomyślałem sobie, dlaczego są one doskonałe dla niej, a dla mnie nie? Dlaczego nie zadowalały one wszystkich moich zmysłów? Zrozumiałem, że nigdy nie słuchałem z otwartymi oczami.

Dostrzegłem, że dla dopełnienia obrazu konieczne jest również oddziaływanie na mój zmysł wzroku. Zapragnąłem, aby nie tylko brzmienie, lecz również wygląd były koncertowe. Aby forma były równie zmysłowa, co odtwarzana muzyka. Aby design, kształty, materiały i kolory pobudzały moje zmysły.

W dniu dzisiejszym moje poszukiwania w zakresie dźwięku są podobnie jak wcześniej pełne determinacji, być może nawet bardziej. Wiem jednak, że dźwięk musi być zawarty w pięknej ramie.