Stopień mocy (1 kanał) 8 X KT120
Stopień wejściowy (1 kanał) 2 X 12AU7/ECC82
Stopień sterujący (1 ch.) 2 X 12BH7
Impedancja wejściowa 100KOhm
Czułość wejściowa 2,4 V RMS wejście niezbalansowane (RCA), 4,8V RMS wejście zbalansowane (XLR)
Odczep wyjściowy Połączenie bi-wiring 4/8 Ohm
Konfiguracja Push-Pull Ultra liniowy odczep 20%
Moc wyjściowa 500 W RMS przy 4/8 Ohm (THD 1%) 550W RMS @ 4/8 Ohm (THD 3%)
Pasmo przenoszenia 20Hz do 20KHz ± 0dB 2Hz do 70KHz - 3dB
Zniekształcenia 1% @ 1KHz (maksymalna moc)
Stosunek sygnał/szum >90dB ważony "A
Wejścia 1 liniowe niezbalansowane (RCA), 1 liniowe zbalansowane (XLR)
Wyjścia Przedwzmacniacz (zmienny poziom)
Ustawienie polaryzacji Ręczna regulacja za pomocą wskaźnika LED, Niezależne dla każdej lampy mocy
Wymiary (szer., gł., wys.) 470x620x260mm
Waga 60 kg
Zasilanie sieciowe 117, 230, 245 Vac 50/60 Hz (patrz tylna etykieta)
Pobór mocy Maksymalnie 1500 W
Pilot zdalnego sterowania
SYNTHESIS to dynamiczna, szybko rozwijająca się firma, która bez lęku spogląda w przyszłość a w porównaniu z innymi firmami z tej branży, jest w stanie przewidywać przemiany licznych czynników które składają się na sukces na rynku Hi-Fi.
Firma nasza jest aktualnie jedną z ważniejszych i najbardziej cenionych firm swojej branży, na co złożyły się: intuicja pozwalająca na przewidzenie wagi designu i komunikacji oraz współpraca z dobrze znanymi partnerami, co zaowocowało ekspansją na rynki zagraniczne.
Jakość, komunikacja i dystrybucja; ten trójwymiarowy model jest podstawą rozwoju naszej firmy zarówno we Włoszech, jak i poza ich granicami i zapewnia jej doskonałe dopasowywanie się do nieustających zmian zachodzących na rynku.
Począwszy od jej założenia w 1992, firma "Synthesis Art in Music®" obrała sobie za główny cel konstruowanie urządzeń, których głównym zadaniem nie jest jedynie reprodukcja dźwięku, lecz również zaoferowanie produktu o wyrafinowanej elegancji i muzykalności, a wszystko to zawarte w jednym urządzeniu.
Gdy rozpoczynałem moje poszukiwania na polu dźwięku i zmysłów, skupiony byłem zasadniczo na dwóch kwestiach: na ekstremach muzycznych możliwości i na wartościach estetycznych koncepcji, będącej przedmiotem mojej pracy.
W następnych latach dokładałem wszelkich starań, aby jeszcze dalej przesunąć granice możliwości nie będąc ograniczonym koncepcjami wstępnymi, które stanowiły by przeszkodę w osiągnięciu dźwiękowej doskonałości.
W okresie tym dokonała się znacząca poprawa dźwięku lecz moja pasja nigdy nie osłabła nabierając coraz większej intensywności w dążeniu do uzyskania najwyższej satysfakcji.
Pewnego dnia moja współpracownica przyszła do mnie aby posłuchać wyników mojej pracy i powiedziała mi uprzejmie, że w jej oczach są one po prostu doskonałe. Zauważyłem, że słuchała z otwartymi oczami. Pomyślałem sobie, dlaczego są one doskonałe dla niej, a dla mnie nie? Dlaczego nie zadowalały one wszystkich moich zmysłów? Zrozumiałem, że nigdy nie słuchałem z otwartymi oczami.
Dostrzegłem, że dla dopełnienia obrazu konieczne jest również oddziaływanie na mój zmysł wzroku. Zapragnąłem, aby nie tylko brzmienie, lecz również wygląd były koncertowe. Aby forma były równie zmysłowa, co odtwarzana muzyka. Aby design, kształty, materiały i kolory pobudzały moje zmysły.
W dniu dzisiejszym moje poszukiwania w zakresie dźwięku są podobnie jak wcześniej pełne determinacji, być może nawet bardziej. Wiem jednak, że dźwięk musi być zawarty w pięknej ramie.