Gramofon Rega Planar 1 – wielokrotnie nagradzane urządzenie „Plug and Play” wykorzystuje ręcznie wykonane ramię RB110 z wstępnie ustawionym odchyleniem i fabrycznie zamontowaną wkładką z włókna węglowego. Konfiguracja jest możliwa w mniej niż 30 sekund oraz zapewnia niesamowitą wydajność.
Główne parametry gramofonu P1:
- pasek napędowy EBLT Advanced montowany w standardzie,
- nowe matowe wykończenie na rok 2021,
- ramię RB110 z łożyskami o bardzo niskim współczynniku tarcia,
- fabrycznie zamontowana wkładka Carbon MM,
- żywica fenolowa, talerz z efektem koła zamachowego,
- wysokiej jakości silnik synchroniczny 24 V o niskim poziomie hałasu.
Wyjątkowy design gramofonu Rega P1
Z przyjemnością przedstawiamy nowy gramofon P1 z matowym wykończeniem. Każdy aspekt Planara 1 został skrupulatnie zaprojektowany w celu poprawy wydajności. Planar 1 wykorzystuje wykonany na zamówienie, niskoszumowy, synchroniczny silnik 24 V, który redukuje wibracje. W procesie tym udział bierze także ręcznie wykonane ramię RB110 wyposażone w nasze unikalne łożyska Rega o ultraniskim tarciu. Dodaliśmy naszą najnowszą technologię paska napędowego EBLT, który zapewnia większą dokładność oraz lepszą wydajność prędkości. Jeśli chcesz wrócić do winyli i uzyskać poważne brzmienie, które przetrwa całe życie, nie szukaj dalej.
Ramię gramofonowe
Zupełnie nowe ramię RB110 zbudowane na świeżo zaprojektowanych przez producenta Rega łożyskach o ultra niskim tarciu (zgłoszenie patentowe).
Nowy montaż odchylenia i zintegrowany zacisk ramienia
Zawiera automatyczną regulację biasu, eliminującą potrzebę ustawiania go przez użytkownika, dzięki czemu jest to najbardziej „plug & play” gramofon, jaki kiedykolwiek wyprodukowaliśmy. Ergonomicznie zaprojektowana główka zapewnia lepszą użyteczność i wygląd.
Silnik synchroniczny 24 V
Pierwszy podstawowy gramofon Rega wykorzystujący synchroniczny silnik prądu przemiennego 24 V z nową płytką drukowaną silnika i aluminiowym kołem pasowym oferującym niski poziom hałasu oraz lepszą stabilność prędkości.
Cokół
Zupełnie nowy cokół z matowym wykończeniem o znacznie poprawionym wyglądzie i ergonomicznie umiejscowionym na spodzie włącznikiem/wyłącznikiem. Dostępne dwa wspaniałe wykończenia cokołu – matowa czerń lub biel.
Obudowa łożyska centralnego
Wydajne łożysko główne z mosiądzu oferujące lepsze dopasowanie i usuwanie naprężeń na samym łożysku, jednocześnie minimalizujące przenoszenie energii potencjalnej (zgłoszenie patentowe).
Talerz
23 mm, wyższa masa, fenolowy talerz z ulepszonym efektem koła zamachowego dla lepszej stabilności prędkości.
Izolacja
Nasz najnowszy projekt montażu stopy zwiększa stabilność i zmniejsza przenoszenie wibracji.
Taca pokrywy silnika
Taca pokrywy silnika ze zintegrowanym chłodzeniem.
Waga równoważąca
Waga równoważąca 111 g typu „plug & play”.