Od ponad trzech dekad poświęcamy się badaniom nad doskonałością dźwięku. Luigi Lorenzon i jego zespół tworzą komponenty audio, które honorują muzyczne wykonania. Dzięki starannemu projektowi, starannemu doborowi najlepszych komponentów i dbałości o konstrukcję, stworzyliśmy niezrównany przedwzmacniacz liniowy ROMA117DC. Tworzy on idealne połączenie z wzmacniaczami mocy ROMA98DC, i pasuje do prostego i eleganckiego wzornictwa serii ROMA.
ROMA117DC oferuje wspaniałą równowagę tonalną, wyrafinowaną reprodukcję i wielką muzykalność dla najbardziej wymagających miłośników muzyki. Układ audio zawiera dwustopniową amplifikację z lampami 6922 / ECC88, zbalansowane i zrównoważone wejścia oraz stopień wyjściowy z transformatorami. Niska impedancja wyjściowa i szerokie pasmo przenoszenia (5 Hz - 40KHz) przy -3dB sprawiają, że ROMA117DC jest niezwykle elastyczny i precyzyjny. Wyposażony w pilot zdalnego sterowania, elektroniczne przełączniki i wysoką jakość komponentów, ROMA117DC to wybór dla audiofilów szukających doskonałości dźwięku.
Przedwzmacniacz
Wejścia: 4 x niezbalansowane (RCA), 1 x zbalansowane (XLR)
Czułość wejściowa: 5V RMS Max
Impedancja wejściowa: 100 kΩ zbalansowana (XLR), 47 kΩ niezbalansowana (RCA)
Lampy: 4 x 6DJ8/ECC88
Wyjścia: 1 × zbalansowane (XLR), 2 × niezbalansowane (RCA),
1 × niezbalansowane REC OUT (RCA)
Impedancja wyjściowa: 1 KΩ zrównoważone (XLR), 470Ω niezbalansowane (RCA)
Poziom wyjściowy: 36 V RMS zrównoważony (XLR)
18 V RMS niezbalansowane (RCA)
Wzmocnienie: + 22,5 dB zrównoważony (XLR)
+ 16,5 dB niezbalansowany (RCA)
Pasmo przenoszenia: 5 - 40 KHz (- 3 dB)
Zniekształcenia: < 0,1% (20 Hz - 20 kHz @ 1V RMS)
Stosunek S/N: > 90 dB „A” ważony
Przesłuch: > 80dB
Zasilanie: 100, 117, 230, 245 Vac +-10%, 50/60 Hz
Zużycie: 60W Max (< 0,5 W St-by)
Wyjście słuchawkowe
Impedancja wejściowa: > 16ohm, przetwornik wysokiej wierności
Moc wyjściowa: >300mW (32ohm)
Pasmo przenoszenia: 5 - 40 KHz (- 3 dB)
Zniekształcenia: < 0,1% (20 Hz - 20 kHz)
Stosunek S/N: > 95dB, waga A
Wzmocnienie: + 22,5 dB
Ogólne
Wymiary (szer. x gł. x wys.): 410×390×95mm
Waga: 10Kg
Pilot zdalnego sterowania
Korpus: Anodowane czarne aluminium
Typ transmisji: Podczerwień
Protokół: RC5
Funkcje: Głośność, wyciszenie, wejście, wybór wejścia, st-by
Baterie: 2 x CR2032
Waga: 200g
SYNTHESIS to dynamiczna, szybko rozwijająca się firma, która bez lęku spogląda w przyszłość a w porównaniu z innymi firmami z tej branży, jest w stanie przewidywać przemiany licznych czynników które składają się na sukces na rynku Hi-Fi.
Firma nasza jest aktualnie jedną z ważniejszych i najbardziej cenionych firm swojej branży, na co złożyły się: intuicja pozwalająca na przewidzenie wagi designu i komunikacji oraz współpraca z dobrze znanymi partnerami, co zaowocowało ekspansją na rynki zagraniczne.
Jakość, komunikacja i dystrybucja; ten trójwymiarowy model jest podstawą rozwoju naszej firmy zarówno we Włoszech, jak i poza ich granicami i zapewnia jej doskonałe dopasowywanie się do nieustających zmian zachodzących na rynku.
Począwszy od jej założenia w 1992, firma "Synthesis Art in Music®" obrała sobie za główny cel konstruowanie urządzeń, których głównym zadaniem nie jest jedynie reprodukcja dźwięku, lecz również zaoferowanie produktu o wyrafinowanej elegancji i muzykalności, a wszystko to zawarte w jednym urządzeniu.
Gdy rozpoczynałem moje poszukiwania na polu dźwięku i zmysłów, skupiony byłem zasadniczo na dwóch kwestiach: na ekstremach muzycznych możliwości i na wartościach estetycznych koncepcji, będącej przedmiotem mojej pracy.
W następnych latach dokładałem wszelkich starań, aby jeszcze dalej przesunąć granice możliwości nie będąc ograniczonym koncepcjami wstępnymi, które stanowiły by przeszkodę w osiągnięciu dźwiękowej doskonałości.
W okresie tym dokonała się znacząca poprawa dźwięku lecz moja pasja nigdy nie osłabła nabierając coraz większej intensywności w dążeniu do uzyskania najwyższej satysfakcji.
Pewnego dnia moja współpracownica przyszła do mnie aby posłuchać wyników mojej pracy i powiedziała mi uprzejmie, że w jej oczach są one po prostu doskonałe. Zauważyłem, że słuchała z otwartymi oczami. Pomyślałem sobie, dlaczego są one doskonałe dla niej, a dla mnie nie? Dlaczego nie zadowalały one wszystkich moich zmysłów? Zrozumiałem, że nigdy nie słuchałem z otwartymi oczami.
Dostrzegłem, że dla dopełnienia obrazu konieczne jest również oddziaływanie na mój zmysł wzroku. Zapragnąłem, aby nie tylko brzmienie, lecz również wygląd były koncertowe. Aby forma były równie zmysłowa, co odtwarzana muzyka. Aby design, kształty, materiały i kolory pobudzały moje zmysły.
W dniu dzisiejszym moje poszukiwania w zakresie dźwięku są podobnie jak wcześniej pełne determinacji, być może nawet bardziej. Wiem jednak, że dźwięk musi być zawarty w pięknej ramie.