Eric Clapton - Unplugged MFSL45UD1S-020

  • 899,00 zł / szt.
  • szt.
  • Credit Agricole Raty, Płatność gotówką, Płatność przelewem, eRaty Santander Consumer Bank, Przelewy24, Za pobraniem, Płatność przy odbiorze osobistym
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

​MoFi Ultradisc One-Step

Zamiast stosowania standardowego w branży trzystopniowego procesu, w nowym - Ultradisc One-Step (UD1S) opracowanym przez Mobile Fidelity Sound Lab wykorzystywany jest tylko jeden etap, pomijając dwa pozostałe i związane z nimi straty. Podczas gdy trójstopniowe przetwarzanie zostało zaprojektowane z myślą o optymalizacji osiągów i wydajności, UD1S został stworzony z myślą o najwyższej jakości dźwięku. Podobnie jak Mobile Fidelity był pionierem w dziedzinie Ultra High-Quality Record (UHQR) marki JVC w latach 80., UD1S ponownie stanowi kolejny wysoce zaawansowany postęp w procesie produkcji płyt. Inżynierowie MFSL rozpoczynają od oryginalnych taśm matek i skrupulatnie wycinają zestaw lakierów. Dyski te są używane do tworzenia bardzo delikatnej, nieskazitelnej matrycy UD1S zwanej „konwerterem”. Delikatne „konwertery” są następnie formowane w rzeczywiste stemple do płyt, tworząc produkt końcowy, który dosłownie i w przenośni przybliża Cię do muzyki. Pomijając dodatkowe kroki tworzenia kolejnego pozytywu i dodatkowego negatywu, jak to ma miejsce w trzystopniowym procesie stosowanym w standardowych tłoczeniach, UD1S wytwarza końcowy LP z najniższym możliwym obecnie poziomem szumów. Usunięcie dodatkowych dwóch etapów i generowanych w nich strat w procesie tłoczenia płyty sprawia, że wydobyte zostaną ogromne ilości dodatkowych muzycznych szczegółów i dynamiki, które w przeciwnym razie zostałyby utracone w standardowym procesie kopiowania. Ekskluzywny charakter tych mocno ograniczonych tłoczeń gwarantuje, że każde tłoczenie UD1S jest nieskazitelną repliką pochodzącą bezpośrednio z oryginalnej taśmy-matki. Każdy wyobrażalny aspekt produkcji płyty winylowej jest zoptymalizowany, aby uzyskać najdoskonalszą dostępną obecnie płytę winylową.

​Ultradisc One-Step: Przyszłość Hi-Fi

Wszystko zaczyna się od skrupulatnego wycięcia zestawu dysków lakierowanych do wytłoczenia określonej liczby płyt. Po oczyszczeniu opatentowanym środkiem chemicznym dyski są spłukiwane w dejonizowanej wodzie i zanurzane w chlorku cynawym, dzięki czemu czyste srebro przylega do jego powierzchni. Pozostawia to nieskazitelną, niezwykle misterną srebrną warstwę. Dysk jest następnie montowany na przewodzącym pręcie miedzianym i zanurzany w zbiorniku z anodami niklowymi pod kątem 98 stopni. Gdy do posrebrzanego dysku doprowadza się elektryczność, nikiel zaczyna się osadzać, zachowując jednocześnie integralność rowków. Niklowany, posrebrzany dysk jest następnie umieszczany w szybkoobrotowym zbiorniku pod kątem 120 stopni i obracany z prędkością 88 obr./min, dzięki czemu warstwa niklu nakładana zostaje równomiernie. Po osiągnięciu żądanej grubości 0,012 " dysk wyjmuje się ze zbiornika galwanicznego, a konwertor niklu jest oddzielany od lakieru. W tym momencie konwertor jest formowany w jednorazową matrycę do płyt. Ten konwerter pierwszej generacji jest używany do stworzenia płyty winylowej audiofilskiej klasy, która dosłownie i w przenośni przybliża słuchaczy do muzyki.

 

Firma Mobile Fidelity przygotowała specjalną wersję tego albumu. To limitowana do 10000 numerowanych kopii wersja z tłoczeniem MoFi SuperVinyl w RTI, w technice UltraDisc One-Step (180 g, 45 RPM 2 LP). UltraDisc One-Step to technika opracowana wspólnie przez NEOTECH i RTI. MoFi SuperVinyl jest najczystszym rodzajem winylu, jaki kiedykolwiek opracowano. Jak czytamy w materiałach firmowych, „miłośnicy analogów nigdy nie widzieli (ani nie słyszeli) czegoś takiego”.

Winyl w tej wersji zawiera nowy, pozbawiony węgla barwnik. Niezwykle drogi i niezwykle żmudny w produkcji, specjalny, zastrzeżony związek pomaga w redukcji szumu.  Ta formuła pozwala również na tłoczenie dokładniejszych rowków, których nie można odróżnić od oryginalnego lakieru. MoFi SuperVinyl zapewnia „najbliższe przybliżenie tego, co inżynierowie wytwórni słyszą w studio masteringowym”.

Produkt fabrycznie zapakowany, nigdy nie otwierany i nie odtwarzany.

  1. Signe
  2. Before You Accuse Me
  3. Hey Hey
  4. Tears in Heaven
  5. Lonely Stranger
  6. Nobody Knows When You're Down and Out
  7. Layla
  8. Running on Faith
  9. Walkin' Blues
  10. Alberta
  11. San Francisco Bay Blues
  12. Malted Milk
  13. Old Love
  14. Rollin' & Tumblin'
  1. Signe
  2. Before You Accuse Me
  3. Hey Hey
  4. Tears in Heaven
  5. Lonely Stranger
  6. Nobody Knows When You're Down and Out
  7. Layla
  8. Running on Faith
  9. Walkin' Blues
  10. Alberta
  11. San Francisco Bay Blues
  12. Malted Milk
  13. Old Love
  14. Rollin' & Tumblin'

W Mobile Fidelity uważamy, że systemy masteringu powinny być neutralne i przejrzyste. Podstawową zasadą jest wydobycie wszelkich szczegółowych informacji muzycznych z oryginalnego nagrania bez uszczerbku na jakości, podbarwień lub innych dźwiękowych dodatków.

Warto zauważyć, że Mobile Fidelity Sound Lab wyróżnia się tym, że jest jedną z nielicznych wytwórni samodzielnie inwestujących w badania i rozwój technologii audio. Dzięki opatentowanym innowacjom, takim jak GAIN 2 ™, zarówno szerokie grono entuzjastów muzyki, jak i audiofile, odnoszą korzyści z wyśrubowywania standardów audio bez konieczności dokonywania kosztownych inwestycji w najnowszy sprzęt. Mobile Fidelity ma przyjemność współpracować z wieloma legendami inżynierii i firmami, takimi jak Tim de Paravicini, Ed Meitner, Pass Labs, Lipinski Sound i Sony Electronics66.

Nasze połączone wysiłki w poszukiwaniu najlepszych doświadczeń dźwiękowych zaowocowały dokonaniem znaczących postępów w technologiach odtwarzania muzyki.