Wersja Signature wzmacniacza Atoll IN200. Konfiguracja dual-mono, w pełni symetryczne obwody w oparciu o elementy dyskretne, na stopniach wyjściowych zastosowano tranzystory MOS-FET. Wzmacniacz posiada wysokiej jakości kondensatory zaprojektowane specjalnie dla firmy Atoll. Zastosowane rozwiązania pozwoliły zmniejszyć zniekształcenia do absolutnego minimum. Istnieje możliwość rozbudowania o opcjonalną płytkę z wejściami cyfrowymi oraz z Bluetooth.
Opcjonalny moduł DAC z odbiornikiem Bluetooth (Digital board Bluetooth):
- Odbiornik Bluetooth: Bezpośredni przesył do przetwornika AKM.
- Dwa wejścia koaksjalne (24Bits/192kHz).
- Dwa wejścia optyczne (24Bits/192kHz).
- Jedno wejście USB-B: PCM & DSD.
- Przetwornik C/A: AKM – AK4490.
- Sygnał PCM od 16bit to 32bit aż do 384 kHz po wejściu USB-B (asynchronicznie).
- DSD : DSD64 & DSD128.
- Interfejs USB: specjalnie zaprojektowany XMOS dla firmy ATOLL.
Powstanie marki ATOLL było wynikiem wspólnych poszukiwań braci Stéphane’a i Emmanuela DUBREUIL. Zdaniem braci, rynek produktów audiofiskich był zbyt drogi i przez to niedostępny dla wielu zainteresowanych osób. W 1997 roku podjęli się uzupełnienia luki rynkowej i stworzenia produktów o audiofilskiej jakości, ale w cenie - bliskiej budżetowej. Powstała marka ATOLL.
Ich pierwsze produkty, zintegrowane wzmacniacze z linii: IN50 – IN80- PR100 – AM50 – AM80, okazały się sukcesem. Do dzisiaj są dostępne – oczywiście po kolejnych modyfikacjach.
Dzisiaj ATOLL to uznana już marka hi-end. Właściciele – sami audiofile, nie rezygnują z najwyższej jakości dźwięku. Firma dba o odpowiednie testy i wciąż poszukuje nowych technologicznie rozwiązań. Ich produkty składane są ręcznie we Francji, z zachowaniem restrykcyjnych wymogów jakościowych. Cały proces projektowania ma miejsce we Francji, większość podzespołów pochodzi także z Francji, lub co najmniej z UE. Po kilku zaledwie latach działalności, w 2001 roku firma wybudowała swoją nową siedzibę – wyrafinowany budynek stał się ikoną Normandii.
Filozofia firmy to tworzenie niezwykłych urządzeń. To połączenie wysublimowanego brzmienia i twardych realiów rynkowych dało efekt w postaci najlepszej z możliwych relacji jakość / cena.