Atoll AM200 Signature srebrny

  • 6 790,00 zł / szt.
  • szt.
  • Credit Agricole Raty, Płatność gotówką, Płatność przelewem, eRaty Santander Consumer Bank, Przelewy24, Za pobraniem, Płatność przy odbiorze osobistym
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Nowość! Wersja Signature końcówki mocy Atoll AM200. 120 W/ 8 Ω, 200 W/4 Ω, konstrukcja dual-mono, zasilanie 670 VA.

  • Moc: 2 x 120 W/ 8 Ohm, 2 x 200 W / 4 Ohm.
  • Zasilanie: 670 VA (podwójny transformator toroidalny 2x335VA).
  • Łączna pojemność kondensatorów: 62 000 uF.
  • Czułość: 1,77 V.
  • Czas narastania sygnału: 1,3 mikro s.
  • S/N ratio: 100 dB.
  • Pasmo przenoszenia: 5 - 200 kHz.
  • Gniazda wyjściowe: 2 x pary terminali głośnikowych.
  • Gniazda wejściowe: Amp In.
  • Wymiary: 440 x 280 x 90 mm.
  • Waga: 11 kg.
  • Moc: 2 x 120 W/ 8 Ohm, 2 x 200 W / 4 Ohm.
  • Zasilanie: 670 VA (podwójny transformator toroidalny 2x335VA).
  • Łączna pojemność kondensatorów: 62 000 uF.
  • Czułość: 1,77 V.
  • Czas narastania sygnału: 1,3 mikro s.
  • S/N ratio: 100 dB.
  • Pasmo przenoszenia: 5 - 200 kHz.
  • Gniazda wyjściowe: 2 x pary terminali głośnikowych.
  • Gniazda wejściowe: Amp In.
  • Wymiary: 440 x 280 x 90 mm.
  • Waga: 11 kg.

Powstanie marki ATOLL było wynikiem wspólnych poszukiwań braci Stéphane’a i Emmanuela DUBREUIL. Zdaniem braci, rynek produktów audiofiskich był zbyt drogi i przez to niedostępny dla wielu zainteresowanych osób. W 1997 roku podjęli się uzupełnienia luki rynkowej i stworzenia produktów o audiofilskiej jakości, ale w cenie - bliskiej budżetowej. Powstała marka ATOLL.

Ich pierwsze produkty, zintegrowane wzmacniacze z linii: IN50 – IN80- PR100 – AM50 – AM80, okazały się sukcesem. Do dzisiaj są dostępne – oczywiście po kolejnych modyfikacjach.

Dzisiaj ATOLL to uznana już marka hi-end. Właściciele – sami audiofile, nie rezygnują z najwyższej jakości dźwięku. Firma dba o odpowiednie testy i wciąż poszukuje nowych technologicznie rozwiązań. Ich produkty składane są ręcznie we Francji, z zachowaniem restrykcyjnych wymogów jakościowych. Cały proces projektowania ma miejsce we Francji, większość podzespołów pochodzi także z Francji, lub co najmniej z UE. Po kilku zaledwie latach działalności, w 2001 roku firma wybudowała swoją nową siedzibę – wyrafinowany budynek stał się ikoną Normandii.

Filozofia firmy to tworzenie niezwykłych urządzeń. To połączenie wysublimowanego brzmienia i twardych realiów rynkowych dało efekt w postaci najlepszej z możliwych relacji jakość / cena.